Sabtu, 15 Mei 2010

sma lucu


dari mana semut melata.....
dari sawah turun ke titi .....
dari mana datangnya cinta ......
dari SMS turun ke hati .....


=================================


Andai kau dapat melihat hatiku
Andai saja kau dapat membaca fikiranku
Betapa ruang jiwaku penuh bayangan dirimu,
menghiasi hari-hariku
Senyum dan suaramu teduhkan jiwaku
Cintailah aku dengan kesungguhanmu


=================================

Kalau I boleh menyusun abjad, I nak letak u dekat dengan I

=================================

Hello..u ada plaster tak?? I luka teruk sebab jatuh cinta pada U!

=================================

Hello..

Aku pencuri...

dan aku di sini nak curi hati kau!!!

=================================

U ni doktor ke? Kaki I terseliuh sebab jatuh cinta pada U !

=================================

I nak belanja u gula-gula HACKS.....

faham tak ertinya?


H- Hanya
A- Aku
C- Cinta
K- Kau
S -Seorang

=================================

Luahan Cinta Ibarat Kentut.....

ditahan sakit....

dilepas malu....

dah keluar..fuhhh! Lega!!!

=================================

Jika kau hidup sehingga 100 tahun....

aku hanya ingin hidup hingga 99 tahun kerana aku tak rela hidup tanpa kau...

=================================

Di bawah ini senarai yg aku tak suka ttg kau...
1.....
2......
3.....
4......

Apa nak buat?? Aku suka semuanya ttg kau!

=================================

Tekan ke bawah jika kau merinduiku....

Tekan lagi kalau masih rindu.....

Lagi....

Lagi....

Masih tekan lagi???

Nampak sangat rindu.....

Aku juga sedang merinduimu...

=================================

Biarlah yang dulu jadi masa laluku, dan kau menjadi masa kini serta masa depanku

=================================

Kalau
cinta ibarat penyakit,aku taknak makan ubat.Biar aku merana diserang
penyakit ini krn aku ingin kau tahu betapa aku mencintai kau!

=================================

Org kata kita hanya jatuh cinta sekali saja. Tapi setiap kali aku mendengar suaramu, aku jatuh cinta sekali lagi!

=================================

Aku
terasa sesuatu dihatiku...ianya seperti bara yg kecil. Setiap kali aku
melihatmu, bara ini menyala dan ia sungguh istimewa kerana AKU CINTAKAN
KAU!

=================================

Apakah kasih sayang perlu diucapkan?
Tidak perlu. Lalu kukirim
SMS ini padamu, hingga tidak perlu mengucapkannya.

=================================

Andai hatimu penjara, biar aku dipenjara seumur hidupku di dalam hatimu...

=================================

Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya
padamu. Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain.

=================================

Aku mahu kau tahu aku menyintaimu setulus hati..bukan hipokrit...bukan cinta palsu..bukan ada kepentingan....

Ini adalah cinta tanpa syarat....

Aku begitu menyintaimu.....

=================================

Cinta
akan hilang jika diambil org. Cinta akan mati jika digenggam rapi.
Bagaimana harusku memegangmu? Apa perluku meneruskan atau melepaskan?

=================================

Betapa indah pun perkataan, tak boleh sama utk menyatakan cintaku padamu...

=================================

Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya
padamu. Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain.

=================================

Cintaku bukan ibarat kertas.....

Cintaku adalah bara yg sentiasa menyala

dan semakin marak ditiup kerinduan padamu.....

=================================


Jika mencintaimu satu kesalahan...biar aku bersalah. Cintaku padamu sangat kuat dan akan kuperjuangkan hidup ini demimu...


=================================


Cinta

kita banyak ranjau. Tapi percayalah ia tidak sedikit pun mengurangkan

cintaku padamu....Kau adalah insan teristimewa dalam hidupku


=================================


Aku tak dapat hidup tanpamu.....


kerana kaulah nyawaku......


=================================


Jika cinta itu dicukai..aku lah pembayar cukai paling tinggi!


=================================


Mencintaimu

adalah perkara terindah yg pernah berlaku dalam hidupku. Mana mungkin

aku melupakanmu seumur hidupku. Kaulah kekasihku yg pertama dan

terakhir.


=================================


Air mata kerana sahabat 1 pengorbanan,

Air mata kerana ibu bapa 1penghormatan,

Air mata kerana kekasih 1penyesalan,

Air mata kerana Allah 1 keberkatan.

sumber :http://smslucu.web.id/asmscinta.htm

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

jan lupo komentar nyo boss